Huseyin 3 yaşına girdi !

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

9 Aralık 2010 Perşembe

ADIM ADIM BÜYÜYORUM Projesi'nde biz de varız !


Hüseyin de annesinin katkılarıyla bu projeye katılıyor,
Bu proje de neymiş derseniz, iste cevabı:

ADIM ADIM BÜYÜYORUM bir sosyal sorumluluk projesi olup, Özel Eğitime Muhtaç Çocuklar Derneği(ERAM) yararına gerçekleştirilmektedir. Projede asıl amaç ERAM çocuklarının ve ailelerinin sesini duyurmak, dernek bilinirliğini arttırmaktır.

Bebeğinizle birlikte yaptığınız çalışmalar proje sonunda sergilenip satışa sunulacak ve elde edilen gelirin tümü ERAM’a aktarılacaktır.
Bu gelir, ERAM’ın İstanbul Beylikdüzü’nde yapmayı planladığı Türkiye’nin ilk Engelli Rehabilitasyon Merkezi projesinin ve inşaatı devam eden Zihinsel Engelli Okulu projesinin tamamlanmasın da kullanılacaktır.


Sevgiler,

Hiç yorum yok: